Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

lögnerna fortsätter

Av Mikaela Frohm - 6 juni 2013 11:57


Mår illa av tanken av det dubbelspel spel som körts, av otrohet och lögner, och all förnekelse, och att man trott på det du sagt, att du ända tills bara för någon dag sedan sagt att du vill vara en del av mig, men det sumpades bara av dig själv, men istället för att lyssna på bara den ena så tycker jag att man tar reda på lite mer fakta.
Men ni kommer inse vem som kör/kört fulspel, dubbelspel.
Men bara du som kan ta tag i allt och du kanske ska tänka på barnet som komma skall och sluta med dessa lögner.
Jag vill igen något illa, jag vill ha lugn och ro med de går tydligen ej att få när du förnekar och jävlas och ljuger.
Men ni kommer märka och få reda på sanningen. Och stakars dig.

Men i slutändan ordnar allt upp sig och då har jag även hittat en fin människa i detta drama, och kanske många fler?

Jag kanske är en drama queen men jag skulle aldrig ljuga och köra fulspel.

 
 
Ingen bild

Tvärtemot

6 juni 2013 18:51

Du har iaf erkännt dramaqueen.... Nu återstår bara att du ska erkänna att allt du skriver är precis tvärtom...... Ingen tycker synd om dig .....

Mikaela Frohm

6 juni 2013 19:05

Vad är det som ej är sant av de jag skriver kan man ju undra?

 
Ingen bild

moget

6 juni 2013 19:26

Moget att springa bort när han kom till barnmorskan. hoppas verkligen inte han tänker dyka upp på den "riktiga" förlossningen.

 
Ingen bild

Tvärtemot

6 juni 2013 19:51

Iochmed att du har dragit in så mycket folk så går snacket..... Du försöker förmycket att verka oskyldig för att vara det....

 
Ingen bild

Dig själv

6 juni 2013 20:34

Ha! Att ens påstå att du aldrig skulle ljuga och köra fulspel.. Jaja!

 
Ingen bild

S.H

6 juni 2013 22:55

Jag kan inte fatta hur du/ni som skriver dessa hemska påståenden kan sova gått om natten!

1: Visst sprang hon runt hörnet en kort stund för hjärtat rusade iväg och pulsen steg. Något som DU/NI (om DU/NI har något vett i skallen) borde veta inte är bra för barnet!! Sen när hon lugnat ned sig när det kändes tryggt i magen gick hon tbx! Och det var då det passades sig för pappan att ringa två samtal. Jo man tackar ja klart man missar besöket då!! OCH inte kom han in senare OCH inte satt han kvar när vi kom ut! Bryr man sig då?! Jag skiter fullständigt i om det är bråk mellan mami och papi men för guds skull stanna kvar och visa att du bry dig om barnets välbefinnande.

2: DU/NI vuxna människor som skriver dessa kommentarer borde veta bättre än att ägna er åt nätmobbning! Fattar DU/NI inte vilka påfrestningar detta skapar för någon som är höggravid?! Visa lite respekt och skött ert eget liv eller ni kanske inte har något eget liv?!

3: Detta kommer från en sann vän som var där och bevittnade allt, en vän som hörde och såg när barnmorskan tog fram journalen och frågade hur det gick på sjukhuset i helgen. Att DU/NI tror att man skulle hitta på något sådant, tänk om. Nu är det ett barn med i bilden och barnet kommer ALLTID FÖRST. Så tror mig när jag säger lägg ner! DU/NI skulle väll inte vilja att era barn utsattes för påfrestningar också! Skärpning.

 
Ingen bild

moget

7 juni 2013 09:59

Hörde att de va två samtal som va mellan Fredrik och Roger Nordin på nord co bostad, kanske inte helt ok att fixa bostad just då, men när Fredrik hade lagt på så va dörren stäng o röda lampan tänd. så varför sitta kvar när man blev utbytt? Så hoppas du kommer till nästa barnmorska möte med Sara, då ja tror Fredrik inte kommer närvara.

Ja säger inget om att du inte e en riktig kompis till Mikaela, men va de okej att byta plats med Fredrik? hade Fredrik haft med mig till barnmorskan så hade ja suttit utanför o väntat till mötet va klart istället, inte hängt med så fort de bara går.

 
Ingen bild

Vet mer

7 juni 2013 11:28

Den som springer och drar sina versioner i lönndom och inte ens har en egen fb-sida kvar, eller den som vågar vädra allt i det öppna? Vem ljuger?
Den som vill förhindra att personer pratar med varandra eller den som vill få till möten? Vem sitter på sanningen? Den som inget vet kan hålla sig borta. Var och en skäms för sig själv och Karma existerar, ge hen bara tid.....

Mikaela Frohm

7 juni 2013 11:40

Karma is a bitch

 
Ingen bild

Right back at ya

7 juni 2013 11:28

Moget var ordet ja... hur moget är detta? Hur moget är det att lägga din tid på dessa grova felaktiga kommentarer? Jag har inte bytt ut någon, det var inte min mening och om det var så det kändes ber jag om ursäkt, jag var där som stöd något som alla vill ha när man går genom en graviditet. Det fanns ingen som helst anledning eller ursäkt till att inte lägga på och komma in till barnmorskan och innerst inne vet både du och han det. Och det fanns ingen anledning att gå om han nu kände att han inte kunde gå in när lampan var röd, löjligt han är pappan till barnet och han vet att Mikkah vill ha han där annars hade hon inte brytt sig och ringt honom förra helgen vad dem än har för skråll mellan dem är mellan dem inte mellan dig och mig eller någon annan och absolut inget som ska påverka en mamma i 8 månaden och i sin tur barnets hälsa.

Jag skriver inte här för att prata om Fredrik och ha åsikter om Fredrik det var inte min tanke, har alltid gillat Fredrik och jag var där förta gången han uppvaktade Mikkah. Jag kände att jag behövde skriva för det du håller på med är inte okej, inte för fem öre! Har du inget vett över huvudtaget. Fattar du inte att du orsakar stress som kan leda till mycket för barnet.

Jag vill allas bästa och framförallt detta oskyldiga barn och tro mig att sitta här och skriva skit och ägna sig åt nätmobbning är inte barnets bästa, det är inte någons bästa så tänk efter och sluta med detta. Och stå för dina åsikter och säg vem du är kanske? Eller skäms du för vad du utsätter en höggravid kvinna för och våga inte erkänna detta? För även om du tycker skit om Mikkah nu så borde du knippa käft och tänka på hennes välmående för hon bär på din kära vän Fredriks barn! Idiot. Det finns inga ursäkter för det du gör nu lägg ner och låt mor och barn må bra.

 
Ingen bild

F.B

7 juni 2013 12:17

Sen när vart fb livet? trodde vänner IRL va viktigare än några ute i cybervärlden..

 
Ingen bild

Ända tills...

7 juni 2013 12:54

...du stängde ner för att du målat in dig i ett hörn. Innan dess var du väldigt aktiv. Kom ihåg vilka som förökt hjälpa även DIG i ert dilemma och som du också suttit och ljugit rätt upp i ansiktet. Man bajsar inte i sin egen matskål.

 
Ingen bild

F.B

7 juni 2013 13:47

jag?? nu jävlar ja ha kvar min FB o mina vänner blanda för i helvete inte inte mig i onödan.

Hoppas bara Fredrik vaknar upp och märker va som måste göras strax innan de e försent

 
Ingen bild

En vän mitt i smeten.

7 juni 2013 14:23

F skulle ha vaknat upp redan innan jul. Innan han bodde på flera ställen, innan flyttning av möbler och saker, innan han sårade många i sin omgivning. Dessa 2, jag känner ena bättre, har lidit mycket och går igenom mycket. Så ni menar att båda tjejerna ljuger om graviditeter, presenter, etc?!
Så skärpning med vuxenmobbningen och skaffa er egna liv.

 
Ingen bild

Ända tills....

7 juni 2013 14:24

Nej, menade Fredrik såklart, trodde det var han som ville försvara sig. Sorry :)

 
Ingen bild

F.B

7 juni 2013 15:06

Jag/vi försvarar verkligen inte Fredrik, han ha gjort mycket knäppt/dumt men de e inget att gråta över då mjölken redan e spilld.

du räknade med att de va han....

 
Ingen bild

En vän mitt i smeten

7 juni 2013 15:24

Nä visst mjölken är spilld. Men sluta skriv så mycket nedtryckande kommentarer. Vad hjälper det i det hela? Tänk det hur de som utsätts för allt känner sig istället.
Bara lägg ner häxjakten. Punkt slut. Tjejerna mår tillräckligt dåligt som det är ändå.

 
Ingen bild

F.B

7 juni 2013 15:54

oväntad komentar, så länge ni mår bra så, aja trodde kakan hade två sidor.

skit samma ha en bra helg

 
Ingen bild

Räknade?

7 juni 2013 16:11

Nej bara lite för snabb innan jag såg att det var fel initialer. Men det kunde varit skrivet av honom. Kon har sju sidor och myntet har två. Trevlig helg!

 
Ingen bild

En vän mitt i smeten

7 juni 2013 16:38

Oväntad kommentar?!

Jag vet att det inte varit nån dans på rosor när man hört allt vad som hänt.

Vi som stått utanför med olika versioner från olika personer, har försökt förstå. Försökt fått ihop allt. Försökt få de att förstå att något inte stod rätt till. Att de inte var som nån av oss trodde är uppenbart i dagens läge.

Men visst kakan har två sidor. Men man kan inte både ha och äta kakan. Det är inte hälsosamt att spela/leka med andra människors känslor på detta vis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Frohm - 8 juni 2013 15:16

Det vart lunch på tacobar med S & M. Sen vart det shopping, vi avslutade med glass på jamjam. Mycket prat & skratt. Hem och slänga av sig sakerna för att sedan möta upp och handla, och sedan blir det grillning med nya & gamla stjärnor. Pöss...

Av Mikaela Frohm - 8 juni 2013 10:56

Av Mikaela Frohm - 8 juni 2013 10:36

Vaknade 7, men tackochlov somnade jag om. Är mest trött hela tiden, men början och slutet av graviditeten är man oftast som tröttast. Blir en dusch och vakna till sedan blir det birsta med S och shoppa resterande till BB väskan. kan inte gå och ...

Av Mikaela Frohm - 8 juni 2013 00:42

Nu vart man solo, sova kanske vore på sin plats då de känns som man varit vaken i en vecka. Äta något kanske också vore på sin plats, men det som jag lever på nu är cola & kaffe känns det som, ingen hungerkänsla men det har väl med graviditeten a...

Av Mikaela Frohm - 7 juni 2013 23:05

Film nr.2!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards