Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Mikaela Frohm - 2 juni 2013 22:34


Fick ringa förlossningen idag, dom tyckte jag skulle komma in så tog med mig mammii.
Dom koppla upp mig på en maskin, gjorde ultraljud och klämde och kände.
Men är hemma nu, utan lillefot.
Inte dax än ;)

Och vart var du?
Borta!

Av Mikaela Frohm - 2 juni 2013 18:20


Café hjälpt, härnösand en sväng med självaste + dollar.
Sen mer café hjälpt.
Nu hem, laga mat med la familia.
Sen självdö lite i soffan.

Samandragningarna jag hade igår var inget att leka med. Lillefot kommer kanske snart :)

Av Mikaela Frohm - 2 juni 2013 08:59


.

Av Mikaela Frohm - 2 juni 2013 02:25


Snabba puckar.
1 2 3 sen vart det en ny.
Spill dina lögner på denne! Haha!!
I will not pick up after you...

Hjälper det att slå av telefonen, skjuta sakerna åt sidan?
Inse att detta land e som en öppen bok, man får veta allt i slutänden.



..

Av Mikaela Frohm - 2 juni 2013 00:46


Frustrerad tjej hej.
Dessa lögner går mig på nerverna.
Först all förnekelse, all skitsnack, alla elakheter om vissa personer.
Men allt kommer ju tillbaka till dig själv när folk inser hur du behandlat dom.
Varför inte vara ärlig, säga : såhär är det...
Nä man ska ljuga & såra & skada människor?
Jag är spyjävla less på allt som har med dig & dina lögner att göra.
Du är en bra människa på alla sätt, du var min bästa vän. Du fanns alltid där.
Inte konstigt att du måste leta dig till nya människor , när dom gammla märker & ser vem du igentligen är. Trodde en människa kunde förändras men tydligen inte.
Man blir så frustrerad & arg.
Det förtjänar denne ej, men någon man kännt i 100 år som gör samma saker om & om igen ja då får man bli det.
Jaja får väl se om man kan sova inatt...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards