Alla inlägg den 6 juni 2013

.

Av Mikaela Frohm - 6 juni 2013 20:35

Nyäten & mätt.
Nu andra roliga upptåg ;)

Av Mikaela Frohm - 6 juni 2013 18:57


Vart en halvägspromenad till timrå där fina L hämtade mig.
Sen vart det sörberge & café häng.
Mammii stänge 14 idag så då drog vi till fagga och hälsade på M&P.
Sen hem till mammii , jag tog mig an att klippa sally och bara det är ett helt träningspass & rösttappning. Haha
Men hon är ikke klar ännu.

Nu är jag med mina fina P.E.S väntar på gratängen ska bli klar så ska vi slänga på grillspätten sen. Den som väntar på något..... osv.

Av Mikaela Frohm - 6 juni 2013 11:57


Mår illa av tanken av det dubbelspel spel som körts, av otrohet och lögner, och all förnekelse, och att man trott på det du sagt, att du ända tills bara för någon dag sedan sagt att du vill vara en del av mig, men det sumpades bara av dig själv, men istället för att lyssna på bara den ena så tycker jag att man tar reda på lite mer fakta.
Men ni kommer inse vem som kör/kört fulspel, dubbelspel.
Men bara du som kan ta tag i allt och du kanske ska tänka på barnet som komma skall och sluta med dessa lögner.
Jag vill igen något illa, jag vill ha lugn och ro med de går tydligen ej att få när du förnekar och jävlas och ljuger.
Men ni kommer märka och få reda på sanningen. Och stakars dig.

Men i slutändan ordnar allt upp sig och då har jag även hittat en fin människa i detta drama, och kanske många fler?

Jag kanske är en drama queen men jag skulle aldrig ljuga och köra fulspel.

Av Mikaela Frohm - 6 juni 2013 09:43


Nationaldag & fortfarande tråkigt väder.
Idag är det exakt 1 månad kvar till lillefot är beräknad, men med all stress & lögner & drama så föder man väl Närsomhelst, nä börja ta det lite lugnt kanske?
Var ju därför jag vart sjukskriven just för att jag skulle ta det lugnt.

Mått illa hela natten & haft sådana konstiga känslor i magen, känts som man ätit något konstigt, men åt ju bara korv och mos igår :0
Aja blir det inte bättre så får man vål ringa och rådfråga, men som dom sa bättre komma in varje dag/timme än att gå rädd & orolig. Man kanske är lite nervös och rädd för det som komma skall.

Av Mikaela Frohm - 6 juni 2013 00:01


Har inte varit hemma på hela dagen, skööönt!
Handlade med pappii & kollade lite saker.
Fikade med mammiii&pappiii
Var in till stan en sväng, sen vart det hansel & gretsel med p.e.s och kom alldeles nyss hem typ.
En dusch på det här + renbäddad säng så blir det ännu bättre.
Ska även slå igån stuart little....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards