Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Mikaela Frohm - 4 juni 2013 21:05


Dagen i helhet..
Började dagen med trötthet från igår.
Mommel & Moffel åkte hem idag, har dock ej hunnit varit med dom så mkt då de har varit mkt café, sjukhus, marknad, träffat fina människor. Men dom har ju såklart förstått det.
Åkte med dom till timrå,
Ännu en pratstund. Tack! :)

Var på jobbet och lämnade mina nycklar. :/
Kaffe & massa prat.

Varit hos barnmorskan. Tester & prover, hon tyckte jag skulle sluta åka in och ut från sjukan ; )

Vart lite café häng. Träffade E&M.

Pizza med S&P! Bläckfiskjävel.

Miss Afrika you rock <3

Av Mikaela Frohm - 4 juni 2013 19:17


Och fortfarande ljuger jag tydligen, vad ljuger jag om?
Ljuger jag när jag säger att jag varit på förlossningen? Finns journal!!
Ljuger jag när jag berättat för någon vad du sagt?
Är det jag som ljuger när du säger att du jobbat?
Är de jag som förnekar?
Är det jag som ljuger & sprider falska ryckten?
Är det jag som haft 2 förhållanden, är det jag som bott på 3 ställen? Är det jag som gör att folk inte vill prata med dig?
Nej nej nej, det är bara du själv som rivet allt runtomkring dig.
Det ända jag gör är att vara ärlig.
Jag tog kontakt, jag berättade vad du sagt, du förnekar fortfarande att du träffat en ny.
När folk runtomkring sett er.
Du säger själv att jag inte är dum & att sanningarna kommer fram.
Men som sagt du gjorde ditt val.
Du får leva med dina lögner & utan att ljuga så tycker jag fan synd om dig.

Ait

Av Mikaela Frohm - 4 juni 2013 10:05


När man ändå ligger här,
Du säger att du inte har någon ny, du säger att du jobbar, du säger att du inte umgås med dom för dom är si & så.
Du säger & du säger.
Jag förstår inte vissa människor, vill man tro på dennes lögner, eller vill man ha lugn & ro.
Jag väljer lugn & ro. Och det behövs, all energi & ork till lillefot,

Men inte för att det min ensak, men stakars tjej, han ljuger väl för dig med, tänk om du visste. Men som du sa igår ska jobba det är viktigare än någon gammal pundarbrud.
Och alla som känner mig vet att jag skulle aldrig ljuga. Missförstånd kan förekomma, men de han sagt är inte missförstånd.
Men jag är bara ärlig men tydligen tror du på han.

2 gånger på förlossningen utan pappan & vad säger han, jag jobbar, men han va med den nya , visar inte det att lögnerna redan har börjat.
Stakars fot.

Nu kommer besök.
Hade fint mina kära

Av Mikaela Frohm - 4 juni 2013 08:41


Känns som detta kommer bli en lång dag.

Fortfarande lögner. Dumhuvud!

Nu ska jag och lillefot vila.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards