Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Mikaela Frohm - 7 juni 2013 23:05

Film nr.2

Av Mikaela Frohm - 7 juni 2013 21:37


Fick finfrämmande , nu filmmys.

.

Av Mikaela Frohm - 7 juni 2013 20:04


Oh skärgårdsdoktorn går på kanal 1 , så hey viker kläder & småkollar ;-)

Av Mikaela Frohm - 7 juni 2013 16:12


Då min fina M inte kom loss idag så vart det andra äventyr och upptåg här på dagen.

Fick ett positivt samtal, träffat K och fått det klart. Nyss varit på birren och fördrivit lite tid, träffade även på en trevlig kassörska ;)

Barnmorskan ringde förut hon hade lite funderingar och frågade hur allt känns nu för det som komma skall och utan att förneka så är man nervös. Så nästa träff blir spännande.

Nu lite relax och sedan hoppas vi på finbesök :-)

Av Mikaela Frohm - 7 juni 2013 11:16


Oh solen skiner & vaktmästaren har klippt gräset sedan 7 imorse.

Nu väntar jag på M ska komma så ska vi bara mysa & glassa.

Väntar och väntar..... undra när man får svar?

Av Mikaela Frohm - 7 juni 2013 02:03

Nattligt samtal som varade länge,
Men som sagt lika bra och säga vad man tycker och tänker på en gång så slipper det bli missuppfattningar och osämja.
Så vi hoppas detta går att lösa med lite pepptalk och kanske komma överens om vad man säger och när och sluta älta.
Tack för du var ärlig, det lönar sig i längden, men som jag sa så vet jag ej hur det kan komma sig, det måste du komma underfun med. Men vi blickar framåt och hoppas du kommer på varför så löser sig allt nog.
Men du är nog lika påverkad som alla andra.
Du är ändå speciell och älskad av mig, tro inget annat. Håll ut det gör jag.

Av Mikaela Frohm - 7 juni 2013 00:17


Kan säga såhär : att gå på bio med en kickboxare i magen är inget att rekommendera, och att sitta 2, 5 timme var inte heller ett + för ryggen!

Jo som sagt efter sen middag vart bio med P.E.S , Fast & Furious 6 vart det!!
Med det slutet bör det komma en till.

Försöka se klart Stuart Little nu.. men lär tvärdäcka ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards