Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Mikaela Frohm - 3 juni 2013 22:36


Idag har jag träffat Z , som jag inte fått träffat, som du sagt är si & så.
Jo hej du, bra tjej, inge fel, rak & ärlig.
Men ingen av oss har gjort fel, det är ju du
Dubbelspel, trippelljug & skitzofreni?
Tror du dig själv?
Vart över 3 timmars prat & mer prat & gott kaffe blir det här framöver.
Så jävla skönt att äntligen fått träffa & prata ut. Tack, & inte slog jag ihjäl dig & inte skrek jag. Snäll & glad, glad & glad men kändes som man vart fri eller hur man nu ska förklara. Men att du börjar om med samma karamell. Stakars brud!!
Och så är de jag som ljuger. Nä nu får de va nog. Du kan ringa & smsa & undra men nu får du tänka några dagar sen kanske du inser att vissa saker är viktigare än ljuga.

.

Av Mikaela Frohm - 3 juni 2013 17:35

Åh vad kul, nu ska vi grilla med niklas.
Roligare än så var de ej.
Men fortfarande förnekelse.

Av Mikaela Frohm - 3 juni 2013 08:46


Regnet det bara öser ner.
Trött seg & ont i halsen.
Nu kaffe. Hej

Av Mikaela Frohm - 3 juni 2013 00:40


Vill men kan inte sova. .


Ärlighet kommer man längst med, nä jag tjatar inte, jag frågar, jag planerar, jag vill veta. Är man tjatig då?

Olyckligtvis hade du ej batteri i telefon som du sa, men i det stora hela tror jag du vet att du gjort fel, kanske ska tänka på vad man säger innan folk börjar undra vilka dubbelspel du kör. Men varför ens bry sig?
Inte min förlust längre, någon annan får ta reda på lögnerna. Svårt att säga men jag ger blanka fa* i dig, och ditt beteende.

Och imorgooon/idag ska jag träffa en person som jag kanske borde träffat och pratat med för länge sedan.
Bättre sent än aldrig.

G'NATT

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards