Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Mikaela Frohm - 5 juni 2013 19:33


Får inte plats så mycket mer i magen.
Och lyckan är gjord då jag fick en stuart Little film.

Av Mikaela Frohm - 5 juni 2013 17:13


Gud vad trött jag är, undra om det är vädret?
Fast skönt för mig som är höggravid att slippa värmen, näää just de jag ljuger ju om att jag är gravid, det är chipsen, så spring förlivet.

Gick fort med kallelse från sjukhuset om UL.
Älskar att se lillefot , man blir alltid så glad & förväntansfull, och så håller vi tummarna att fot har fixerat sig. Så man slipper vändningen ;-)

Ringde R idag (vart nog väldigt förvånad).

Nu vila lite sen blir det väl något äventyr.

Av Mikaela Frohm - 5 juni 2013 17:13


Gud vad trött jag är, undra om det är vädret?
Fast skönt för mig som är höggravid att slippa värmen, näää just de jag ljuger ju om att jag är gravid, det är chipsen, så spring förlivet.

Gick fort med kallelse från sjukhuset om UL.
Älskar att se lillefot , man blir alltid så glad & förväntansfull, och så håller vi tummarna att fot har fixerat sig. Så man slipper vändningen ;-)

Ringde R idag (vart nog väldigt förvånad).

Nu vila lite sen blir det väl något äventyr.

.

Av Mikaela Frohm - 5 juni 2013 15:07


Nu väntar vi bara. . . Hoppas!

Av Mikaela Frohm - 5 juni 2013 13:08


Tar en tur med pappii & handlar lite.

Tjohej lägenhet till mig :-)

Av Mikaela Frohm - 5 juni 2013 10:10


Vilket skitväder.
Vart är sommaren & solen?
Sovit som en prinsessa.
Får se vad dagen erbjuder. Hejja!

Av Mikaela Frohm - 5 juni 2013 00:02


Tyngderna lättar mer & mer från axlarna.
Vi , du & jag lika som bär.
Ligger här & fundilerar lite & undrar hur endel tänker, men viktigast för mig just nu är att fokusera på mig & lillefot & verkligen skita i dina lögner, & att du orkar förneka fortfarande & förnekar den nya. Stakars brud, men som sagt . . . . Not my pb!

Glömde berätta att bm skickade remiss till ett Ul för att se hur fot ligger, för att ev göra en vändning, tydligen gör de ganska ont :0
Får hoppas fot fixerat sig tills Ul ;)

Nu ligger jag sköönt, tv på & människor runt mig man blir glad av. Varför va hemma? Känbs bättre att ha ngn vid sin sida om de blir något igen. :)

Herrårå

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards